کد خبر: ۹۷۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۵۵
واحدهای طراحی نیروهای مسلح حداقل ۱۰ طرح عملیاتی متناسب برای پاسخ به اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی آماده کرده‌اند.

آماده باش نیروهای مسلح برای پاسخ به حمله اسرائیل /۱۰ طرح عملیاتی برای «پاسخ سخت»آماده شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بنابر آنچه تسنیم نوشته است، منابع مطلع نظامی گفتند که واحدهای طراحی نیروهای مسلح حداقل ۱۰ طرح عملیاتی متناسب برای پاسخ به اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی آماده کرده‌اند که در صورت لزوم از آنها استفاده خواهد شد.

این منابع با تاکید بر اینکه این سناریوها قابلیت به روز رسانی دارند و آماده شدن آنها نشانه جدیت ایران در پاسخ است، افزودند: پاسخ ایران ضرورتاً مقابله به مثل و در حد همان اقدام صهیونیستها نخواهد بود، بلکه می‌تواند شدیدتر و به اهداف متفاوتی باشد که اثرگذاری پاسخ را تقویت کند.

این منابع نظامی می‌گویند: رژیم صهیونیستی به نسبت ایران جغرافیای بسیار محدودتر و زیرساختهای حساس‌تر وکمتری دارد و اقدام ایران می‌تواند رژیم را دچار مشکلات بی سابقه کند.

به گفته این منابع، کشورهای بسیاری به ایران اعلام کرده‌اند که هیچ مشارکتی به نفع اسراییل نخواهند داشت، اما در هر صورت، هر کشوری به صهیونیستها در اقدام احتمالی کمک کند، از خط قرمز ایران عبور کرده و خسارت خواهد دید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: