کد خبر: ۹۷۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
تعداد بازدید: ۴۶
مهاجری گفت: اگر معنای حرف اخیر آقای وزیر کشور در خصوص استفاده از همه جریانات و تفکرات این است که حتی تندروهای جناح راست و تندروهای جناح چپ بخواهند در پست‌های مدیریتی به‌کار گرفته شوند قطعا معنای وفاق نخواهد داشت و مجددا دعواهای جدیدی به وجود خواهد آمد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در مقایسه رویکرد دولت گذشته با دولت کنونی و مواجهه دولت چهاردهم در انتصاب استانداران بر مبنای وفاق ملی  به روزنامه آرمان ملی گفت:  رویکرد دولت سیزدهم حذف کلیه مدیران دولت قبل‌ از خود بود.عبارتی با نام بانیان وضع موجود خلق کردند و گفتند هر کسی‌که جزو افراد دولت قبل بوده و باعث پدیدآمدن شرایط موجود است باید از عرصه مدیریت حذف شود.

وی افزود: به همین دلیل هم دیدیم که در دولت سیزدهم عملا همین شعار حذف بانیان وضع موجود کاملا محقق شد و یک دولت کاملا یکدست تشکیل شد .

محمد مهاجری گفت: دولت آقای پزشکیان از ابتدا که آمد این بحث که کشور توسط یک جناح خاص اداره شود را رد کرد و بحث وفاق ملی را مطرح کرد. معتدلین هر دو جناح می‌توانند در پست‌های مدیریتی کشور حضور داشته باشند و عرصه توسط آنها اداره شود. اما اگر معنای حرف اخیر آقای وزیر کشور در خصوص استفاده از همه جریانات و تفکرات این است که حتی تندروهای جناح راست و تندروهای جناح چپ بخواهند در پست‌های مدیریتی به‌کار گرفته شوند قطعا معنای وفاق نخواهد داشت و مجددا  دعواهای جدیدی به وجود خواهد آمد.

وی افزود: در جریان اصولگرا یک اکثریت معتدلی وجود دارند و یک اقلیت تندرو ولی پر سر و صدا که امروزه می‌بینیم رسانه‌هایشان هم در واقع برای حذف هر فرد اصلاح‌طلبی که با آنها زاویه دارد تبلیغات گسترده‌ای می‌کنند.

این فعال رسانه‌ای بیان کرد: برداشت من از شعار آقای پزشکیان این نیست که تندروهای مثل جبهه پایداری بیایند و در دولت آقای پزشکیان استاندار یا مدیر کل در حوزه‌های استانی و ستادی شوند. وفاق بدین معنا نیست که شما رای اکثریت را کنار بگذارید و رای اقلیت را معتبر بدانید و حاکم کنید. در واقع وفاق بر مدار خواست ملت باید انجام شود.

وی تصریح کرد: جریان اقلیت هم می‌داند همان‌طوری که خودش در دوره‌های قبلی خالص‌سازی کرد نباید توقع داشته باشد که به عرصه قدرت ورود داشته باشد.

مهاجری تاکید کرد: البته در جریان انتخابات ۱۴۰۳ بسیاری از اصولگرایان به سمت آقای پزشکیان آمدند و انتخاب آن بخش از اصولگرایان معتدل را من کاملا منطقی می‌دانم اما اگر قرار باشد توقعات تندروها برآورده شود هم اسمش وفاق ملی نیست و هم اینکه پوست خربزه‌ای زیر پای دولت است و قطعا اینها به‌دنبال زمین‌زدن دولت اقای پزشکیان خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: