کد خبر: ۹۷۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۷۵
پرسپولیس آماده است تا با برد مقابل چادرملو خودش را با یک بازی کمتر در جمع مدعیان ببیند.

پیروز شو و به کورس بیا!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ از بازی ناامیدکننده مقابل پاختاکور 5 روز گذشته و اینجا میدان دیگری است. پرسپولیس در لیگ برتر به اوضاعش سروسامانی داده و با برد دربی حالا مدعی نخست صدرنشینی است. البته شاید یک بازی عقب‌افتاده کار صدرنشینی را برای این هفته سخت کند چرا که هم سپاهان هم ملوان و البته تراکتور باید نتیجه نگیرند که طبیعتاً درصد این احتمال پایین است اما با برد مقابل چادرملو، تیم گاریدو رسماً به عنوان یک مدعی وارد رقابت قهرمانی خواهد شد. روی کاغذ پرسپولیس شانس بزرگ پیروزی مقابل حریفی است که برای اولین بار به صورت رسمی مقابلش قرار خواهد گرفت.

براساس محاسبات اولیه قاعدتاً پرسپولیس نباید کار سختی برای پیروزی مقابل حریف تازه صعود کرده از لیگ دسته اول داشته باشد اما کار به این راحتی‌ها هم نخواهد بود چرا که نماینده اردکان در سه هفته اخیر شرایط خوبی پیدا کرده و دو برد و یک تساوی داشته است. چادرملو فصل را خوب شروع نکرد. آنها در سه بازی اول دو باخت مشابه 3 بر یک مقابل ملوان و سپاهان داشتند و در بین این دو شکست یک تساوی مقابل شمس‌آذر به دست آوردند. با این حال تیم اخباری در سه بازی اخیر خود مس رفسنجان و نساجی را شکست داده و مقابل استقلال خوزستان متوقف شدند. به نظر می‌رسد از وقتی چادرملو بازی‌های خانگی‌اش را در یزد برگزار می‌کند شرایط متفاوتی پیدا کرده و با شرایط روانی مناسبی به تهران آمده آن‌قدر که سرمربی این تیم در نشست خبری قبل از بازی صراحتاً گفته برای برد مقابل پرسپولیس به تهران آمده‌اند. در نقطه مقابل آنچه پرسپولیس را جدا از مسأله ریکاوری مناسب بعد از بازی سنگین مقابل پاختاکور نگران می‌کند همین مسأله میزبانی است. اتفاقی که در این فصل حداقل تا الان به سود سرخ‌ها نبوده و در یک آمار عجیب پرسپولیس در هر بازی خانگی خود در یک ورزشگاه به میدان می‌رود. هفته اول پرسپولیس در اراک مقابل ذوب‌آهن میزبانی کرد، سپس در قزوین میزبان فولاد بود، بعد از آن نوبت به میزبانی از آلومینیوم اراک در ورزشگاه شهرقدس رسید و حالا قرار است ورزشگاه تختی میزبان چهارمین دیدار خانگی سرخ‌ها باشد. البته همین که پرسپولیس برای این بازی خانگی از تهران خارج نمی‌شود می‌تواند یک حسن بزرگ باشد و خواسته اعضای این تیم را برآورده کند اما شرایط زمین ورزشگاه تختی نگران‌کننده است ضمن اینکه با 8700 تماشاگر نمی‌توان به اندازه کافی و لازم از مزیت بزرگ هواداران بهره برد. با در نظر گرفتن این نکات مهم، تعریف و تمجید گاریدو از حریف نسبتاً ناشناخته‌اش که با 5بازیکن برزیلی چهره متفاوتی از آن تیم لیگ یکی سال گذشته پیدا کرده نشان می‌دهد برخلاف انتظار این بازی اصلاً برای پرسپولیس راحت نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: