کد خبر: ۹۷۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
تعداد بازدید: ۸۰
دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی سیستان و بلوچستان یک شبکه تروریستی مستقر در این استان را متلاشی کرد.

انهدام ‌یک شبکه تروریستی در سیستان و بلوچستان /۳ نفر به هلاکت رسیدند /کشف و ضبط تعداد زیادی سلاح و مهماتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در پی اقدامات تروریستی روزهای اخیر در سیستان و بلوچستان که توسط عناصر گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه صورت گرفت و منجر به شهادت چند نفر از شهروندان بلوچ اهل سنت و نیز تعدادی از حافظان امنیت استان شد، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان ضربه سنگینی به عاملان این حوادث وارد کردند.

بنا به روایت ایسنا، در این راستا سلسله اقدامات اطلاعاتی گسترده و همپوشانی عملیاتی صورت گرفته، منجر شد تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان(عج) قرار گرفته و شبکه تروریستی مستقر در جنوب سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شود.

سلسله عملیات صورت گرفته ۱۱ مهرماه منجر به درگیری چند ساعته حافظان امنیت با تروریست‌های مذکور شده و در نتیجه تعداد سه نفر از آنها به هلاکت رسیده و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند.

در پی این عملیات مقتدرانه تعداد زیادی سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه از مقر تروریست‌ها کشف و ضبط شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: