کد خبر: ۹۷۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۵۳
یک نماینده مجلس گفت: از آقای آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست دارم که جلسه ای را به اتفاق ریاست مجلس و رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس سازمان استخدامی برگزار تا مشکل کارکنان شرکتی را حل کنند.

عدم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صدای آقای نماینده را درآورد /وزیر نفت کاهش سهمیه نفت مناطق صعب‌العبور را پیگیری کندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۱۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهیضمن اشاره به اقدام غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران، گفت: خدا را شاکریم که شاهد عملیات وعده صادق (۲) از سوی هوافضای سپاه پاسداران که با تصویب شورای عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح و وزارت دفاع علیه رژیم منحوس صهیونیستی در خونخواهی از خون های سرافراز جبهه مقاومت بالاخص دکتر اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و در حمایت از مظلومان غزه بوده است.

بنابر روایت ایلنا، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عملیات دیشب در دفاع مشروع از تعرض به حاکمیت ارضی ایران بوده است و تنها گوشه ای از قدرت نظامی ایران را نشان داد. این اقدام را به رهبر انقلاب، رزمندگان جبهه مقاومت و نیروهای مسلح تبریک عرض می کنم. ان شاءالله به زودی شاهد نابودی رژیم جعلی صهیونیستی و آزادسازی قدس خواهیم بود.

وی افزود: از آقای آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست دارم که جلسه ای را به اتفاق ریاست مجلس و رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اجتماعی و رئیس سازمان استخدامی برگزار تا مشکل کارکنان شرکتی را حل کنند.

سنگدوینی بیان کرد: معتقدم آقای کاظمی آینده خوبی را برای وزارت آموزش و پرورش رقم خواهند زد و باید قولی هم که داده بودند در خصوص تعیین تکلیف نیروهای نهضت سوادآموزی، پیش دبستانی و ... را انجام دهند. از وزیر جهاد کشاورزی نیز درخواست دارم مطالبات گندم کاران و کلزاکاران را پرداخت کند.

درصورتی که منابع تامین شده است چرا همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟

همچنین، احمد فاطمی در تذکری گفت: قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان لازم الاجرا است و منابع آن تامین شده، چرا اجرا نمی شود در این رابطه به رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه تذکر می دهیم تا هر چه سریع تر آن را اجرا کنند و بازنشستگان را بیش از این منتظر نگذارند زیرا اجرای این قانون مطالبه مجلس است.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: مدت زیادی است که بانک ها از انجام وظایف قانونی در پرداخت وام ودیعه مسکن و ازدواج طفره می روند، نیاز است مسئولان مربوطه به این موضوع توجه کنند، همچنین موضوع بیمه کارگران ساختمانی و رانندگان و همچنین حمل و نقل درون شهری باید مورد توجه قرار گیرد زیرا با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی یادآور شد: قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی مدت ها است در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده، در این رابطه از هیات رئیسه مجلس می خواهیم این موضوع را پیگیری کند و چنانچه ایرادی دارد به مجلس برای رفع ایراد برگردد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: در حال حاضر ۵ میلیون تن تولید مرکبات را در کشور داریم که یک میلیون و ۵۰۰ کیلو مصرف کشور است و چنانچه ایستگاه صادراتی ایجاد نشود با خسران مواجه خواهیم شد.

وزیر نفت کاهش سهمیه نفت مناطق صعب‌العبور را پیگیری کند

بنابر روایت ایسنا، یاسر اسلام دوست نماینده تالش، رضوانشهر و  ماسال در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیروز و دیشب دل میلیون‌ها ایرانی و غیر ایرانی را با عملیات وعده صادق ۲ شاد کرد. دست مریزاد می‌گویم به این عزیزان.

وی ادامه داد: در ابتدا تذکر اولم به وزیر محترم نفت است و درخواست پیگیری مجدانه  از ایشان بابت کاهش سهمیه سوخت نفت سفید مناطق ییلاقی کوهستانی و صعب‌العبور از ۲۱۰ لیتر به ۶۰ لیتر را دارم. آقای وزیر، نفت سفید در این مناطق از اهمیت بالایی برخوردار است و از ضروریات مردم است. متاسفانه شرکت فرآورده‌های نفتی اقلیم این مناطق را اقلیم سه در نظر گرفته است. تذکر بعدی من به وزیر محترم راه و شهرسازی هست. هرچند ایشان تازه بر صندلی وزارت تکیه زده‌اند ولی لازم است که به ایشان تذکر بدهیم که ۲۱ سال از شروع عملیات اجرایی کمربندی شهرستان تالش می‌گذرد و هنوز  این پروژه تکمیل نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: