کد خبر: ۹۷۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۰۷
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: خدا قوت و آفرین بر نیروهای مسلح سپاه عزیز و ارتش قهرمان که یک بار دیگر دل امام (ره) و انقلاب و رهبری و ملت ایران و امت اسلام را شاد کردند و به یاوه‌سرایی سرکرده فرقه تبهکار صهیونیستی پاسخ محکم دادند.

جعفری آذر: آخرین سال‌های نکبت بار رژیم صهیونسیتی درحال گذر استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، علی جعفری آذر، نماینده مردم اسکو، آذرشهر و تبریز در مجلس در جلسه علنی امروز چهارشنبه در تذکری گفت:  سلام بر رهبر عزیز انقلاب که فرمودند کاسه عمر اسرائیل به لب رسیده و آخرین سال‌های حیات نکبت بار این رژیم به سر آمده است. سلام بر روح بلند سید و سالار جبهه مقاومت سید حسن نصرالله که فرمودند خانه اسرائیل از لانه عنکبوت سست‌تر است و قطعاً خون این شهیدان طومار روزگار این رژیم را خواهد پیچید.

وی ادامه داد: خدا قوت و آفرین بر نیروهای مسلح سپاه عزیز و ارتش قهرمان که یک بار دیگر دل امام (ره) و انقلاب و رهبری و ملت ایران و امت اسلام را شاد کردند و به یاوه‌سرایی سرکرده فرقه تبهکار صهیونیستی پاسخ محکم دادند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: