کد خبر: ۹۷۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۴۶
نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ما جنگ طلب نیستیم اما از خودمان دفاع می‌کنیم. عملیات وعده صادق ۲ هم نشان داد که اگر شرارت‌ها ادامه پیدا کند صرفا فرایند نابودی رژیم صهیونیستی سریع‌تر خواهد بود.

حسینی: ما جنگ‌طلب نیستیم اما از خود دفاع می‌کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، سید اسماعیل حسینی در جلسه علنی امروز در تذکری با قدردانی از عملیات وعده صادق ۲ گفت: ممکن است برخی از بداندیشان بخواهند مردم را نسبت به پیامدهای اقدام موشکی ایران نگران کنند اما همانطور که سردار شهید سلیمانی گفت ما ملت امام حسین هستیم پس جنگ طلب نیستیم اما از خود دفاع می‌کنیم.

وی افزود: عملیات شجاعانه به قلب شیطان حاوی این پیام بود که اگر شرارت‌ها ادامه پیدا کند فرایند نابودی آنها تسریع می‌شود. نباید اجازه دهیم موضوع انتقام از رژیم منحوس سرد و خاموش شود. اکنون وقت آن است که دیپلماسی برای تقویت میدان ورود پیدا کند.

این نماینده مجلس توضیح داد: در گام اول وزارت خارجه از مشروعیت جبهه مقاومت حمایت کرده و با تدارک زیرساخت کارآمد و به کارگیری افراد شاخص دیپلماسی اقتصادی فعال در مبارزه با منافع رژیم صهیونیستی داشته باشند.

حسینی بیان کرد: مجلس و دولت هوشیار باشند که ممکن است رژیم صهیونیستی به دلیل شدت عملیات اقداماتی را در جبهه مقاومت به ویژه لبنان انجام دهد تا عملیات وعده صادق ۲ را بی‌اثر نشان دهد. حال اینکه اگر اقدامات وحشیانه رژیم علیه مردم منطقه انجام شود متحمل هزینه خواهند شد.

حسینی تاکید کرد که باید با سازماندهی مناسب مانع از تکرار جنایات رژیم صهیونیستی شویم که این وظیفه ذاتی و بخشی از هویت انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: