کد خبر: ۹۷۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۵۵
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تعیین تکلیف طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی تاکید کرد.

فاطمی: تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی تعیین تکلیف شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، احمد فاطمی در جلسه علنی امروز در تذکری بر لزوم اجرا شدن قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تاکید کرد و گفت: وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی باید بانک‌ها را به انجام وظایف قانونی خود آشنا کنند چراکه آنها از انجام تکالیف قانونی‌شان ناتوانند که نمونه آن طفره رفتن از پرداخت وام ازدواج و ودیعه مسکن است لذا باید تذکرات لازم داده شود.

این نماینده مجلس با تاکید بر لزوم توجه وضعیت بیمه کارگران ساختمانی و رانندگان گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و حجمی در مجمع تشخیص مصلحت نظام معطل مانده که انتظار می‌رود رئیس مجلس و هیات رئیسه به این موضوع ورود کنند تا در صورت وجود اشکال مجددا طرح به کمیسیون اجتماعی برگردد.

نماینده بابل با اشاره به میزان تولیدات مرکبات گفت: تولید مرکبات در کشور به پنج میلیون تن می‌رسد اما مصرف کشور یک و نیم میلیون تن است لذا باید تمهیداتی برای صادرات مرکبات صورت گیرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: