کد خبر: ۹۷۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۵۱
نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: دشمنان بدانند که ملت عزیز ایران و جوانان دلاور ابهت پوشالی نتانیاهو و آمریکای جنایتکار را درهم خواهد کوبید و ریشه جنایتکار سرطان منطقه به تعبیر رهبر عزیز انقلاب کنده خواهد شد.

نوروزی: ریشه‌ جنایتکار سرطان منطقه کنده خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، رحمت‌الله نوروزی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در واکنش به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و عملیات وعده صادق ۲ گفت: عملیات وعده صادق ۲ را به ملت عزیز ایران، سپاه قهرمان، ارتش دلاور، بسیجیان گرانقدر و تمام نیروهای مسلح تبریک می‌گوییم.

وی تصریح کرد: اسرائیل جنایتکار مهمان عزیز ما اسماعیل هنیه را در تهران به شهادت رساند، سید حسن نصرالله عزیز و سردار نیلفروشان و همه طهرانی‌مقدم‌ها و سردار سلیمانی‌ها را به شهادت رساند؛ دشمنان بدانند که ملت عزیز ایران و جوانان دلاور  ابهت پوشالی نتانیاهو و آمریکای جنایتکار را در وعده صادق در هم خواهد کوبید و ریشه جنایتکار سرطان منطقه به تعبیر رهبر عزیز انقلاب کنده خواهد شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: