کد خبر: ۹۷۷۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۵۷
معاون اول رئیس جمهور گفت: روند عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان‌ها و سازمان‌های مهم منطقه‌ای و بین المللی همانند شانگهای و بریکس انجام شده است.

عارف عازم ارمنستان شد/ پیشنهاد عضویت ایران در اتحادیه اوراسیابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمدرضا معاون اول رئیس جمهور عارف صبح امروز (سه‌شنبه) پیش از عزیمت به ارمنستان به منظور شرکت در نشست رؤسای دولت‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و در جمع خبرنگاران، شرکت در نشست رؤسای دولت‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دیدار و گفت وگو با برخی از نخست وزیران کشورهای شرکت کننده در این اجلاس در زمینه مسائل دوجانبه و چند جانبه و همچنین محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی را از اهداف این سفر یک روزه برشمرد.

بنابر روایت مهر، معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: در این سفر تلاش می‌کنیم در راستای افزایش روابط دو جانبه و چندجانبه و همچنین حضور در نظام‌های مشترک و چند جانبه منطقه‌ای حضور جدی داشته باشیم.

وی افزود: روند عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان‌ها و سازمان‌های مهم منطقه‌ای و بین المللی همانند شانگهای و بریکس انجام شده است و در سفر امروز به ارمنستان پیشنهاد عضویت در اوراسیا که سازمانی مهم و بازار بزرگی در زمینه‌های تجاری و اقتصادی است را اعلام می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: