کد خبر: ۹۷۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۴۹
امام جمعه موقت تهران با انتشار پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

پیام امام جمعه تهران در پی شهادت سیدحسن نصراللهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران، در پی شهادت سید حسن نصرالله پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ

روح بلند مردی به ملکوت اعلاء پیوست و به دیدار شهیدان شتافت که در مدرسه ایمان، هجرت، جهاد و شهادت تربیت یافت و عمر مبارک و پر ثمر خویش را در این راه روشن و سعادت‌آفرین سپری کرد. دانشمند فرزانه، ستاره پر فروغ جهان اسلام، عبد صالح، مجاهد فی سبیل الله شهید والامقام سید حسن نصرالله در طول بیش از سه دهه مدیریت استثنایی و الهی خود با الهام از مکتب عاشورا، اندیشه سیاسی خمینی کبیر قدس سره  و رهبر اقتدارآفرین امت اسلامی امام خامنه‌ای دامت برکاته پرچم پر افتخار ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه، آمریکای جنایتکار و اشغالگران سرزمین مقدس فلسطین را بر بام لبنان و دنیای اسلام به اهتزاز درآورد.

سید مقاومت با برنامه ریزی مبتنی بر عقلانیت، دانش، ایمان و معرفت ناب اسلامی راهبرد وحدت، اقتدار و عزت لبنان و آزادسازی قدس شریف را تعریف کرد.

این فرمانده حکیم و شجاع با سازماندهی و فرماندهی حرکت عظیم مردمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی حزب الله، برای ملت قهرمان لبنان، محور مقاومت، رزمندگان سلحشور غزه و کرانه باختری پیام آور امید، نشاط و قدرت بود و برای دشمنان اسلام و امت اسلامی تهدیدی فراتر از اندیشه و خیال آنان.

دشمن زبون، فرسوده و رو به زوال صهیونیستی که از آغاز عملیات سهمگین طوفان الاقصی شکست های بزرگ را تجربه کرده است باید در انتظار روزهای سخت و ضربات کوبنده تر باشد.

خون پاک شهدای مقاومت و سید شهیدان آخرین ستون های متزلزل رژیم صهیونیستی را فرو خواهد ریخت.

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

سید محمد حسن ابوترابی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: