کد خبر: ۹۷۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۵۸
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل شکننده فضای ایران هراسی بود.

سنگدوینی: سخنرانی پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل شکننده فضای ایران‌هراسی بودبه گزارش خبرداغ ؛ رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سخنرانی مسعود پزشکیان رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: آقای پزشکیان در جریان سخنرانی‌های خود در مراسمات تنفیذ و تحلیف به عنوان رئیس جمهور در قد و قواره جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل نیز در ادامه همان دو سخنرانی بود.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر مواضع ایران در قبال دنیا و اینکه ایران با هیچ کسی سر جنگ ندارد و آمادگی دارد که با کشورهای عضو برجام تعامل کند، اظهار کرد: برجام نماد صلح، دوستی و ارتباطات بین دنیاست و پیام جمهوری اسلامی ایران در این زمینه نیز بسیار واضح است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل شکننده فضای ایران هراسی بود، به اظهارات رئیس جمهور در محکومیت جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و گفت: قطعاً کشوری که ظالم است و دست به کودک کشی می‌زند و مادران باردار، دانش آموزان و کودکان و نوجوان را بمباران می‌کند باید از سوی دنیا محکوم شود و این موضوع به درستی از سوی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل مورد تأکید قرار گرفت.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: