کد خبر: ۹۷۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۵۲
اوستون اورونوف، ستاره ازبکستانی پرسپولیس آمار جالبی مقابل حریف امروز این تیم ندارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیس امروز (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف پاختامور ازبکستان می‌رود. سرخپوشان پس از شکست در هفته اول مقابل الاهلی عربستان امیدوار به کسب نخستین برد خود در لیگ نخبگان هستند و اوستون اورونوف، ستاره ازبکستانی پرسپولیس یکی از نفرات کلیدی این مسابقه خواهد بود. او که به‌دلیل مصدومیت دیدار با استقلال در هفته ششم لیگ برتر را از دست داد، در آستانه بازی امروز به تمرینات پرسپولیس برگشته و شرایط مطلوبی دارد.

روزهای تلخ اورونوف در پاختاکور

اوستون اورونوف چند سالی در لیگ ازبکستان بازی کرده و اتفاقا سابقه حضور در پاختاکور را هم دارد. او فوتبال خود را از پاختاکور آغاز کرد ولی هرگز فرصت بازی برای این تیم را پیدا نکرد و برای به‌دست آوردن فرصت بازی راهی تیم‌های دیگر شد. ستاره ازبکستانی پرسپولیس پس از ترک پاختاکور اوج گرفت و به یکی از ستارگان فوتبال کشورش تبدیل شد. او حالا در بازی فردا امیدوار است توانایی‌های خود را مقابل تیم سابقش نشان دهد و به نوعی بابت نیمکت‌نشینی در این تیم انتقام بگیرد!

آمار ضعیف ستاره ازبکستانی مقابل تیم سابقش

ستاره ۲۳ ساله پرسپولیس به جز پاختاکو، برای لوکوموتیو و نوفباخور ازبکستان هم بازی کرده و با درخشش در این ۲ تیم توانسته به تیم ملی ازبکستان هم برسد. البته اورونوف در تقابل‌هایی که با پاختاکور داشته چندان موفق ظاهر نشده و آمار جالبی مقابل این تیم ندارد. او تاکنون ۸ بار با پیراهن لوکوموتیو و نوفباخور مقابل پاختاکور بازی کرده و تنها یک بار به این تیم گل زده است.

اورونوف به همراه تیم‌های خود در این ۸ بازی به ۲ برد، ۳ تساوی و ۳ شکست رسیده و کلا خاطرات خوبی از دیدار با پاختاکور ندارد. او حالا امیدوار است در بازی امروز با پیراهن پرسپولیس آمار خود مقابل پاختاکور را بهبود ببخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: