کد خبر: ۹۷۷۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۶۹
مجمع نیروهای خط امام در پی شهادت سید حسن نصرالله، طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت عملیات تروریستی اخیر در لبنان، مراتب تاسف و تاثر خود را از فقدان این شخصیت برجسته ابراز کرد.

بیانیه مجمع نیروهای خط امام در واکنش به شهادت سید حسن نصراللهمتن بیانیه مجمع نیروهای خط امام به شرح زیر است:

دستگاه ترور دولت صهیونیستی در ادامه تجاوزهای گذشتۀ این رژیم غاصب جنایتی دیگر مرتکب شد و صدها شهروند مظلوم ساکن بیروت را در کنار دبیرکل مجاهد حزب‌الله لبنان حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان و عناصر اصلی مقاومت به شهادت رساند. شهادت در راه آرمان‌های بلند انسانی هنر مردان خداست و او شایسته این مهم بود.

جنایت مذکور یک بار دیگر نشان داد که دولت غاصب اسرائیل این غدۀ سرطانی و شر مطلق به هیچیک از هنجارهای بین‌المللی پایبند نیست و تهدید جدی برای امنیت و صلح در جهان است.

اسرائیل در پنداری باطل کوشش کرده با ترور فرماندهان مقاومت و افزایش شمار جان باختگان و بمباران وحشیانه مناطق مسکونی و آواره نمودن مردم لبنان و فلسطین اهداف سبعانه خود را در بسط تجاوزگری محقق نماید. در حالی که تجربۀ هفت دهه گذشته نشان داده که این روش اگرچه هزینه‌های سنگینی بر مردم لبنان و فلسطین و دیگر کشورهای منطقه تحمیل کرده است، لکن اندیشه مقاومت را نیز عمق بخشیده و روز به روز بر تعداد موافقان و حامیان مقاومت و مخالفان اسرائیل در دنیا افزوده است.

مجمع نیروهای خط امام ضمن محکومیت اقدام تروریستی اخیر و همدردی و تسلیت به مردم شریف لبنان و دعا برای علو درجات شهید والامقام جناب سید حسن نصرالله و همۀ شهیدان راه آزادی قدس، مراتب تاسف و تاثر خود را از فقدان این شخصیت صادق که عمر خود را وقف خدمت به مردم و دفاع از کیان انسانیت و شرافت و تمامیت ارضی لبنان و مقاومت در برابر تجاوزگری اسرائیل نمود، اعلام می‌دارد و همنشینی ایشان با صالحان و ابرار را از خداوند متعال مسئلت دارد.

بی‌تردید در این برهۀ زمانی باید با کمک همۀ طرف‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای برای مهار دستگاه خشونت‌طلبی اسرائیل اقدام نمود.

مقاومت در برابر صهیونیسم و خشونت‌طلبی اسرائیل مبتنی بر کرامت انسان و ایمان به خدا و عزم و کوشش همۀ آزادیخواهان است. این راهبرد نیازمند نگاه مشترک و پرهیز از تفرقه‌انگیزی و وحدت و انسجام داخلی و هماهنگی همۀ جریان‌ها و استفاده از همۀ ظرفیت‌ها و تدبیر و دوراندیشی در همۀ بخش‌هاست.

والسلام

مجمع نیروهای خط امام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: