کد خبر: ۹۷۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۶۶
رئیس‌جمهور مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص مهلت ۳ ماهه بازنگری در همه سهمیه‌های آزمون های جذب دانشجویان را ابلاغ کرد.

ابلاغ مصوبه‌ای در ارتباط با کنکور از سوی رئیس جمهوری/ سهمیه‌ها تغییر می‌کنند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه این شورا در خصوص مهلت ۳ ماهه برای بازنگری در سهمیه های پذیرش دانشجو را به وزارت خانه های علوم و بهداشت، سازمان ملی سنجش، دانشگاه آزاد، کمیسیون آموزش مجلس و ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ کرد.

بنابر روایت ایرنا، ماده واحده «الزام بازنگری و اصلح سهمیه های سنجش و پذیرش دانشجو به تفکیک استانی» در جلسه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شده و در ۳ مهر ماه امسال به دستگاه های مربوطه ابلاغ کرد.

متن کامل این مصوبه به شرح زیر است:

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری موظف است ظرف ۳ ماه یا همکاری سازمان ملی سنجش، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نسبت به بازنگری تمام سهمیه های سنجش و پذیرش دانشجو اقدام کرده و طرح تفکیک استانی سهمیه ها را جهت تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی و اجرا از سال ۱۴۰۵ به ستاد علم و فناوری این شورا ارسال کند.

ابلاغ مصوبه‌ای در ارتباط به کنکور از سوی رئیس جمهوری/ سهمیه‌ها تغییر می‌کنند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: