کد خبر: ۹۷۷۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۴۵
سرمربی پاختاکور ازبکستان قبل از بازی با سرخ پوشان پایتخت در یک قدمی برکناری قرار دارد.

مرگ و زندگی سرمربی پاختاکور در دستان پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ «ماکسیم شاتسکیخ در آستانه اخراج از مربیگری پاختاکور»، این گزارش امروز (یکشنبه) سایت stadion ازبکستان از احتمال برکناری سرمربی تیم ازبکستانی بعد از بازی فردا مقابل پرسپولیس است.پاختاکور در این فصل در 20 هفته با 9 برد، 5 مساوی و 6 باخت در رده چهارم سوپر لیگ ازبکستان قرار دارد و قهرمانی را 4 هفته به پایان لیگ از دست داده است.

به نقل از فارس، دیدار پرسپولیس با پاختاکور ازبکستان فردا(دوشنبه) ساعت 19:30 در شهر قدس برگزار می شود.

سایت ازبکستانی می‌نویسد که «تیمور کاپادزه» گزینه اصلی باشگاه پاختاکور به عنوان سرمربی جدید این تیم به شمار می‌آید.تیمور کاپادزه با تایید پیشنهاد باشگاه پاختاکور می‌گوید که تماسی را برای مربیگری این تیم دریافت کرده و قرار است هفته آینده برای مذاکره درباره جزئیات قرارداد به باشگاه پاختاکور برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: