کد خبر: ۹۷۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۶۴
تعدادی از نمایندگان مجلس در تذکرات جداگانه‌ای با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله تاکید کردند که حزب‌الله قوی‌تر از گذشته به راهش ادامه خواهد داد.

واکنش به شهادت سردار نیلفروشان /دبیرکل بعدی حزب الله قوی تر خواهد بود /چرا فرمان رهبری برای خونخواهی شهید هنیه اجرا نمی شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در جلسه علنی امروز مجلس تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکرات جداگانه‌ای به موضوع شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان واکنش نشان دادند.

بنابر روایت ایسنا، رحمت‌الله نوروزی نماینده علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: سید حسن نصرالله جان خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی تقدیم کرد ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به زودی محکوم شده و خون شهدا ریشه این رژیم جعلی را می‌کند.

همچنین فضل‌الله رنجبر نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت که خون پاک سید حسن نصرالله جبهه مقاومت را در صحنه مبارزه با ظلم و ستم و ظالمان و صهیونیست‌ها مصمم‌تر می‌کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر شمر و یزید پیروز شدند امروز هم باند تروریستی اشغال‌کننده سرزمین فلسطین پیروز می‌شوند. آنها سید عباس موسوی را از ما گرفتند اما سید حسن نصرالله جای او را گرفت؛ قطعا دبیرکل بعدی حزب‌الله قوی‌تر و مصمم‌تر به راه خود ادامه خواهد داد.

احمد بیگدلی نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اسرائیل غاصب و کودک‌کش و حامیان رژیم صهیونیستی به خصوص آمریکای جنایتکار به زودی از بین می‌روند.

مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت که امیدوارم این جنایت وحشتناک بتواند اعتمادی بین مسلمانان دنیا علیه رژیم آدم‌کش ایجاد کند.

سیدجلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید دیپلماسی دولت جدی‌تر و قوی‌تر به میدان آمده و همه سازوکار جهان اسلام پای کار بیایند و اجازه ندهند خوی درندگی اسرائیل ادامه پیدا کند همچنین از همه امکانات برای مقابله با رژیم صهیونیستی استفاده شود.

علی‌ نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

چرا فرمان رهبری درباره خونخواهی شهید هنیه اجرا نمی‌شود؟

سید منان رئیسی نیز در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: دو ماه از فرمان رهبری درباره خونخواهی شهید هنیه می گذرد اما آنطور که باید شاهد حرکت موثری از طرف مخاطبان فرمان نیستیم.

این نماینده مردم افزود: رهبری چند سال پیش فرمودند اگر یکی بزنند ۱۰ تا می‌خورند پس باید برخوردها اینگونه باشد نه اینکه به گونه‌ای عمل شود که چند ماه اخیر شاهد ضربه‌هایی به جبهه مقاومت شده‌ایم و پاسخ درخور انجام نشد.

رئیسی در تذکر دیگری درباره وضعیت مسکن گفت: وزیر راه بیان داشته که متعهد به یک میلیون مسکن موثر است حال اینکه هر سال نزدیک به ۷۰۰ هزار ازدواج داریم که در طول چهار سال دولت چهاردهم به اندازه سه میلیون مسکن می‌شود. انتظار می‌رود از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنیم.

قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود

از سوی دیگر، مصطفی نخعی نماینده نهبندان در مجلس، نیز در تذکری با تسلیت شهادت حسن نصرالله و سردار نیلفروشان گفت: شهادت آنها دل همه آزادی‌خواهان جهان را به درد آورد اما رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار بدانند شهادت برای مجاهدان دلبخواهی است و مجاهد آن را انتخاب می‌کند. این اتفاقات باعث تضعیف جبهه حق نشده و حتی باعث تقویت می‌شود.

وی در تذکر دیگری با انتقاد از اجرایی نشدن قانون متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: بی‌عملی و بی‌تفاوتی وزارتخانه‌ها در سازمان برنامه و بودجه درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان قابل پذیرش نیست. در قانون منابع و اعتباراتی پیش‌بینی شده پس چرا عده‌ای می‌خواهند نارضایتی ایجاد کنند. چه ارتباطی بین این موضوع و پول بنزین وجود دارد. انتظار می‌رود رئیس‌جمهور این موضوع را پیگیری کند.

نخعی از قطعی برق چاه‌های کشاورزی، کیفیت و کمیت آرد و وضعیت آب انتقاد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: