کد خبر: ۹۷۷۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۴۶
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است، گفت که مقاومت آرمانی غیرقابل بازگشت برای آزادی‌خواهان جهان است.

نیکزاد: نابودی رژیم صهیونیستی قطعی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی نیکزاد در واکنش به جنایات شب گذشته رژیم صهیونیستی در لبنان در مطلبی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان محکوم است. آنها باید بدانند «مقاومت» آرمانی غیرقابل بازگشت برای آزادیخواهان جهان است. هر کشتاری خونی تازه به پیکره این راه تزریق می‌کند. بدانید که آرمان‌ها ضدگلوله هستند و نابودی شما قطعی است.»

شب گذشته، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار دادند که تعدادی به شهادت رسیدند و تعدادی زخمی شدند.

نخست وزیر دولت موقت لبنان این حمله رژیم صهیونیستی را بی‌توجهی آن به درخواست‌ها برای برقراری آتش‌بس توصیف کرد.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی، حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از ملت، دولت و مقاومت لبنان را مورد تاکید مجدد قرار داد.

سیدعباس عراقچی وزیر خارجه پس از پایان نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره اوضاع در فلسطین و لبنان، در جمع خبرنگاران، با اشاره به بی‌عملی شورای امنیت در قبال توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی، گفت: دلیل آن این است که ایالات متحده و برخی کشورهای غربی هیچ ارزشی برای جان مردم منطقه ما و صلح و ثبات در خاورمیانه قائل نیستند.

عراقچی تاکید کرد: شورای امنیت باید برای متوقف کردن رژیم اسرائیل اقدامی فوری انجام دهد و دیوان کیفری بین‌المللی باید حکم بازداشت نتانیاهو و نزدیکان اصلی او را صادر کند.

سفارت ایران در بیروت در بیانیه‌ای تاکید کرد شکی نیست که این جنایت مذموم و رفتار بی‌ملاحظه تشدید خطرناکی است که قواعد بازی را تغییر می‌دهد و می‌طلبد عامل این جنایت به صورت مناسب مجازات و تأدیب شود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: