کد خبر: ۹۷۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۵۲
سازمان هواشناسی کشور برای استان تهران هشدار قرمز صادر کرد.

هشدار قرمز برای تهرانی ها صادر شد/ آماده باش مدیریت بحرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، از آماده‌باش نیروهای امدادی برای بارش های امروز خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: علی نصیری ضمن عرض تبریک روز آتش نشانی و خدمات ایمنی گفت: سازمان هواشناسی کشور برای استان تهران هشدار قرمز صادر کرده و عنوان شده که از امروز به مدت سه روز، در تهران بارش باران خواهیم داشت. 

وی افزود: در سطح شهر، بارش باران به صورت نم نم و آرام است اما در ارتفاعات از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر، انتظار بارش های بسیار شدید و رگبارهای طولانی مدت خواهیم داشت.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خطاب به ورزشکاران ادامه داد: به همه کوهنوردان و ورزشکاران توصیه می کنیم امروز اصلا به ارتفاعات نروند تا خطری سلامتی‌شان را تهدید نکند.

نصیری گفت: در مناطق ۱، ۲، ۵ و ۲۲ تهران که کوهستانی هستند؛ احتمال وقوع سیلاب وجود دارد و چون امروز شاهد اولین بارش پائیزی هستیم و زمین خشک است؛ احتمال بهم پیوستن قطرات باران و جاری شدن روان آب ها وجود دارد.

وی به شهروندان توصیه کرد: از تردد غیرضرور خوداری کنید، در اطراف مسیل ها و رودخانه اطراق نکنید و امروز را برای شروع سفرهای جاده‌ای خود انتخاب نکنید.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آماده باش همه نیروهای امدادی خبر داد و اظهار کرد: امیدوارم  این چند روز را بدون هیچ حادثه‌ای خاصی بگذرانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: