کد خبر: ۹۷۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۱۱۰
نحوه مواجهه قضایی دادگستری تهران و دستگاه‌های امنیتی با منتقدین یا ناسزاگویان به آقای رئیس‌جمهور متناقض است.

انتقاد «هم‌میهن» از برخورد دوگانه با رسانه‌ها و اشخاص/ با توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور برخورد نمی‌شود اما دیگران بخاطر انتقادهای کوچک احضار می‌شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روزنامه هم میهن نوشت:ما از آزادی بیان دفاع می‌کنیم. حتی اگر با لحن گزنده و نامناسب باشد. باید این موارد را تحمل کرد تا نهال آزادی تنومند شود و صاحبان قدرت حساب کار خود را بنمایند.

ولی رواج معیارهای دوگانه زیان‌بار است. نمی‌شود که تندروها از مصونیت پیگرد برخوردار باشند و بی‌محابا علیه هر کس هر چیزی خواستند بگویند و هر لیچاری را بار کنند؛ ولی برخورد و احضار و رسیدگی صورت نگیرد. ولی دیگران با بیان موارد کوچک یا عادی بلافاصله احضار شوند.

این شکل مواجهه دوگانه، به سود کشور و دستگاه قضائی و عدلیه نیست. حملات علیه پزشکیان از هتاکی و ناسزاگویی هم گذشته است. چنین جملاتی به زیان شخص او نیست. ولی اگر رسیدگی نشود، ازیک‌سو اعتبار بی‌طرفی نهاد دادرسی را از میان می‌برد و از سوی دیگر، فضای عمومی کشور را آلوده و مسموم می‌کند و این بزرگترین زیان برای کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: