کد خبر: ۹۷۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
تعداد بازدید: ۱۰۷
در این انفجار 2 نفر دچار سوختگی شده‌اند و به مرکز درمانی منتقل شده‌اند.

انفجار در شهرک صنعتی گرمساربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ درخشان مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان درباره جزییات حادثه انفجار و آتش‌سوزی در گرمسار گفت: حوالی ساعت 15:30 یک انفجار در شرکت تولید معیانات نفتی، رنگ و روغن ماشین در شهرک صنعتی فجر اطلاع داده شد.

ایلنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای امدادی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند. درحال حاضر آتش‌نشانان در حال تلاش برای اطفاء حریق هستند و عملیات همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه 2 نفر دچار سوختگی شده‌اند و به مرکز درمانی منتقل شده‌اند.

درخشان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با کمک سایر نیروهای امدادی حاضر در محل کارخانه‌های اطراف را ایمن‌سازی کرده و مردم از این محل تخلیه کنیم. آتش‌نشانی نیز در تلاش است تا با سرعت بیشتری آتش را اطفاء کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: