کد خبر: ۹۷۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۴۵
با اینکه پزشکیان در بالا رفتن از هواپیما پروتکل‌های دیپلماتیک را رعایت نکرده اما آمادگی جسمانی او تحسین خیلی‌ها را برانگیخته است

مسعود پزشکیان یا قیصر؟ /بالا رفتن رئیس جمهور از پله‌های هواپیما سوژه عکاسان شد /رعایت پروتکل ها چقدر ضرورت دارد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بالا رفتن پزشکیان از پله‌های هواپیما در عراق سوژه خبرنگاران و عکاسان شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی او را با قیصر که پاشنه‌اش را بالا می‌کشد مقایسه کردند.

بنابر روایت عصرایران، برخی هم به زبان بدنش اشاره کردند که خیلی توجهی به پروتکل ندارد. ورود و خروج مقامات دنیا از هواپیما همیشه خبرساز بوده است. حالا بسیاری از مردم بالا رفتن پزشکیان با آمادگی جسمانی بالا را با فیلم زمین خوردن جو بایدن رییس جمهور آمریکا روی پله‌های هواپیما مقایسه کرده‌اند.

با اینکه پزشکیان در بالا رفتن از هواپیما پروتکل‌های دیپلماتیک را رعایت نکرده اما آمادگی جسمانی او تحسین خیلی‌ها را برانگیخته است و نشان می‌دهد او با روحیه بالا و آمادگی زیاد به دنبال پیشبرد کارها است. حالا این سوال پیش می‌آید که وقتی او اینطور برای کارها انگیزه دارد، آیا فشار آوردن بر او برای رعایت چارچوب‌های پروتکل‌ها لازم است؟ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: