کد خبر: ۹۷۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۳۸
اینتر میامی با درخشش لیونل مسی پس از بازگشتش از مصدومیت موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر فیلادلفیا به پیروزی برسد.

بازگشت طوفانی مسی به میادینبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی فیلادلفیا به میدان رفت و موفق شد در یک بازی پرگل و تماشایی با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم پیروز برسد و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

به نقل از ورزش سه، لیونل مسی که به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ قادر به حضور در میادین نبود، در این بازی بار دیگر به ترکیب اصلی اینترمیامی برگشت و عملکردی فوق‌العاده و خیره کننده را در این دیدار به نمایش گذاشت.

شاگردان تاتا مارتینو گل اول بازی را در همان دقایق ابتدایی و در حالی که تنها دو دقیقه از سوت آغاز این دیدار گذشته بود دریافت کردند اما توانستد واکنش خوبی به این اتفاق داشته باشند و انسجام و برنامه تیمی‌شان را همچنان حفظ کنند.

 

در دقیقه بیست و ششم نیمه اول بود که مسی موفق شد پاس گلی که لوئیس سوارز برای او ارسال کرده بود را وارد دروازه حریف کند و به این ترتیب بازی را به تساوی بکشاند تا خیال هواداران میامی تا حد زیادی راحت شود.

اما این پایان ماجرا نبود و این ستاره آرژانتینی تنها به چهار دقیقه زمان نیاز داشت که بتواند دومین گلش را هم در این بازی و پس از بازگشت از مصدومیت و این‌بار روی پاس جوردی آلبا وارد دروازه فیلادلفیا کند.

لوئیس سوارز هم در دقایق پایانی نیمه اول موفق شد یک گل را به ثمر برساند اما کمک داور ویدیویی این گل را مورد بررسی قرار داد و آن را مردود اعلام کرد تا نیمه اول با همان نتیجه ۱-۲ به پایان برسد و دو تیم راهی رختکن شوند.

فیلادلفیا در نیمه دوم عملکرد بسیار بهتری را به نمایش گذاشت و چندین موقعیت گل به دست آورد اما نتوانست به درستی از آنها استفاده کند و در حالی که به نظر می‌رسید بازی قرار است با همان نتیجه ۱-۲ به پایان برسد، این مسی بود که با ارسال پاسی زیبا زمینه‌ساز گل سوم تیمش توسط سوارز شد تا درخشش خود در این دیدار را تکمیل کرده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: