کد خبر: ۹۷۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶
با توجه به حساسیت و شدت عمل کنفدراسیون فوتبال آسیا در رابطه با عملکرد تیم‌ها در بحث میزبانی در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا قطعاً هواداران استقلال برای بازی اول تیمشان باید مراقب خیلی از مسائل باشند.

عواقب استفاده از نارنجک و لیزر برای استقلال چیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم استقلال در اولین دیدار لیگ نخبگان آسیا فردا شب در ورزشگاه شهر قدس میزبان تیم الغرافه قطر خواهد بود.

به نقل از خبر ورزشی، نگرانی مسئولان باشگاه استقلال بابت به همراه داشتن نارنجک یا لیزر از سوی هواداران و استفاده از آنها در خلال برگزاری مسابقه و یا پرتاب اشیای مختلف از جمله بطری آب و سنگ به درون زمین همه و همه از جمله مسائلی است که ظرف روزهای اخیر موجبات نگرانی و دغدغه اصلی مسئولان باشگاه استقلال را فراهم کرده است.

تکرار چنین مسائلی ممکن است همراه با محرومیت استقلال در برگزاری دیدارهای خانگی و میزبانی باشد. این دو موضوع می‌تواند شرایط را برای موفقیت استقلال در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا که خیلی از تیم‌ها برای رسیدن به آن در تلاش هستند دشوار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: