کد خبر: ۹۷۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸
تعداد بازدید: ۴۵
تراکتور بعد از کسب هفت امتیاز در سه هفته نخست، مقابل ذوب‌آهن شکست خورد تا همچنان در لیگ بیست‌وچهارم برد خانگی نداشته باشد.

طلسم خانگی یاران اسکوچیچ ادامه داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نکته عجیب درباره تراکتورِ این فصل، عملکرد این تیم در داخل و بیرون از خانه بوده است. تبریزی‌ها هر 2 مسابقه خود در قامت میهمان را با برد پشت سر گذاشته‌ و 6 گل زده و صفر گل دریافتی داشته‌اند. روی دیگر سکه اما مربوط به مسابقاتی است که در ورزشگاه یادگار به انجام رسیده است. تیم تبریزی از 2 بازی به انجام رسیده در خانه فقط یک امتیاز دشت کرده و هیچ کلین‌شیتی نداشته است. باید دید علت رقم خوردن این اعداد و ارقام، اتفاقی است و به زودی حل می‌شود یا دلیل محکمی پشت آن قرار دارد. نباید فراموش کنیم در صورت گل شدن موقعیت‌های پرتعداد تراکتور مقابل پرسپولیس، دیگر خبری از طلسم مذکور نبود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: