کد خبر: ۹۷۶۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
تعداد بازدید: ۴۷
روز گذشته ساکت الهامی در کنفرانس خبری از سمتش استعفا داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ایمان گودرزی؛ در پی شکست یک بر صفر نساجی مقابل چادر ملو در یزد، ساکت الهامی سرمربی نساجی که با این تیم در فصول گذشته نتایج خوبی گرفت، از سرمربیگری نساجی استعفا کرد. ساکت الهامی در کنفرانس خبری گفت این آخرین باری بود که به عنوان سرمربی روی نیمکت نساجی می‌نشست.

البته این استعفا شفاهی بوده و الهامی هنوز استعفای کتبی خود را ارائه نکرده است. در صورتی که این استعفا پذیرفته شود، الهامی اولین سرمربی جدا شده در لیگ بیست و چهارم خواهد بود که نامش را در لیست سریع ترین تغییرات نیمکت در تاریخ لیگ برتر اضافه خواهد کرد.

در این گزارش سریع ترین تغییرات روی نیمکت تیم های لیگ برتری در تاریخ را مرور خواهیم کرد؛

بهرام عاطف / هفته چهارم لیگ سوم

مربی قدیمی استقلال اهواز پس از بازگشت به این تیم، هفته اول را با برد آغاز کرد اما از سه بازی بعدی، یک امتیاز گرفت. کارنامه‌ای که آن زمان، برای استقلال اهواز قابل قبول نبود. عاطف فقط ۴ هفته روی نیمکت استقلال اهواز نشست و کارش را از دست داد.

اکبر میثاقیان / هفته اول لیگ ششم

رکورددار ابدی زودترین جدایی پس از شروع فصل. گربه سیاه سابق پرسپولیس، هفته اول لیگ ششم روی نیمکت ابومسلم در یک مسابقه جذاب پرسپولیس را ۳-۲ برد و تیم دنیزلی، فصل را با شکست آغاز کرد. میثاقیان پس از مسابقه، استعفا داد و از ابومسلم رفت. جالب اینکه او با تیم بعدی‌اش راه آهن هم پرسپولیس را برد. پیروزی در یکی از آن مسابقات، پرسپولیس را قهرمان لیگ می‌کرد.

صمد مرفاوی و احمد سنجری / هفته چهارم لیگ یازدهم

با حضور همزمان مس کرمان و مس سرچشمه، استان کرمان در لیگ یازدهم دو نماینده داشت. خوشحالی که خیل طول نکشید و همان هفته چهارم، هر دو تیم بخاطر نتایج ضعیف مربی‌شان را برکنار کردند. مرفاوی بعد از باخت خانگی به فجر سپاسی برکنار شد و سنجری، بخاطر شکست خارج از خانه مقابل راه آهن شغلش را از دست داد.

امیر قلعه نویی / هفته دوم لیگ پانزدهم

سریع و ساکت!

قلعه‌نویی هیچوقت روی نیمکت ملوان ننشست و اساسا، درباره اینکه او مربی ملوان بوده یا نه اختلاف نظر وجود دارد. با این حال قلعه‌نویی با ملوان توافق کرد اما بعد از دو هفته و قبل از اینکه کارش را رسما آغاز کند، از این تیم جدا شد. در این دو هفته اکبر محمدی مربی ملوان بود و قلعه‌نویی از روی سکوها تیمش را هدایت می‌کرد.

رسول خطیبی / هفته چهارم لیگ پانزدهم

لیگ را با سیاه جامگان خوب آغاز کرد اما خیلی سریع به مشکل خورد و پس از باخت به گسترش فولاد تیم سابقش، و مصاحبه تند علیه کادرفنی حریف از کار برکنار شد. خطیبی بعدها با کمالوند آشتی کرد اما با جدایی زودهنگام از سیاه جامگان، یک رکورد در لیگ برتر خلق کرد.

خداداد عزیزی / هفته سوم لیگ هجدهم

سریع و ساکت!

لیگ هجدهم برای سپیدرود با حواشی زیاد شروع شد. از پیش از شروع لیگ درگیری بین مالک های باشگاه باعث شده بود تا دو مربی دو تیم برای حضور در لیگ برتر برای سپیدرود ببندند و در نهایت این خداداد عزیزی بود که به عنوان سرمربی روی نیمکت سپیدرود نشست. سپیدرود در اولین دیدار و در تهران به مصاف سایپا رفت و با سه گل شکست خورد. در هفته دوم و در رشت میزبان سپاهان بود و شش گل از شاگردان قلعه نویی خورد. اما حواشی از همان دقایق اول بازی به وجود آمد. جایی که هواداران سپیدرود در اعتراض به خداداد عزیزی علیه او فحاشی کردند. در آن بازی خداداد با هواداران رشتی درگیر شد و داور او را از بازی اخراج کرد. عزیزی پس از تساوی در هفته سوم از سمت خود کنارگیری کرد و امروز رسما از سپیدرود جدا شد.

 

وینگو بگوویچ، عبدالله ویسی/ هفته ششم لیگ نوزده

بگوویچ که چهارمین فصل خود را در گل گـهر پشت سر می‌گذاشت سال گذشته با نتایج خوب با این تیم به عنوان اولین تیم راهی لیگ برتر شد و در حالیکه بعد از دو تساوی، به نظر لیگ را خوب آغاز کرده بود با شکست‌های متوالی، موقعیت خود را متزلزل دید و شغلش را از دست داد.

در لیگ نوزدهم عبدالله ویسی سرمربی شاهین شهرداری بوشهر نیز پس از کسب نتایج ضعیف پس از گذشت شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر، از سمت خود کناره‌گیری کرد و از این تیم جدا شد.

 

علیرضا منصوریان/ هفته پنجم لیگ بیستم

سریع و ساکت!

منصوریان در لیگ بیستم و پس از 5 هفته حضور روی نیمکت تراکتور پس از کسب 1 برد، 2 مساوی و 3 باخت توسط سران تراکتور اخراج شد. باشگاه تراکتور دلیل اخرام را عدم تحقق اهداف تعیین شده در هنگام عقد قرارداد عنوان کرد.

 

رضا مهاجری/ هفته دو لیگ بیست و یک

شهر خودرو در لیگ بیست و یکم با شرایط عجیب و غریبی پا به رقابت ها گذاشت. رضا مهاجری که فکر می کرد می تواند شرایط تیم را بهبود ببخشد پس از اینکه در هفته اول قرارداد بازیکنان جدید و خودش ثبت نشد و باخت در هفته دوم مقابل مس از سمتش کناره گیری کرد.

 

رضا پرکاس/ هفته ششم لیگ بیست و دو

سریع و ساکت!

پرکاس که ناشناخته‌ترین سرمربی لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌رفت، با رزومه سرمربیگری در لیگ تاجیکستان در 54 سالگی به عنوان سکان‌دار جدید صنعت‌نفت انتخاب و جانشین علیرضا منصوریان شد اما در 6 هفته حضورش در صنعت‌نفت، نتوانست انتظارات را برآورده کند و نفتی‌ها با هدایت سرمربی جدید خود از 18 امتیاز ممکن تنها 4 امتیاز به دست آوردند.

مدیران صنعت‌نفت بعد از بررسی عملکرد ضعیف پرکاس، به صورت رسمی رأی به قطع همکاری با رضا پرکاس دادند تا پرکاس به اولین سرمربی اخراجی لیگ بیست‌ودوم تبدیل شود. نفتی‌ها در دوران حضور سرمربی 54 ساله خود در لیگ بیست‌ودوم، تنها یک‌بار و در مصاف هفته دوم مقابل هوادار تهران طعم پیروزی را چشیدند و 4 شکست در کارنامه رضا پرکاس در دوره حضور کوتاه‌مدت او در صنعت‌نفت به چشم می‌خورد.

 

علیرضا منصوریان/ هفته چهارم لیگ بیست و سوم

فولاد خوزستان اولین تیمی بود که دست به تغییر داد، هدایت این تیم که در هفته‌های پایانی فصل بیست و دوم به علیرضا منصوریان سپرده شده بود، از ابتدای فصل بیست و سوم هم مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که تیم خود را با هدایت همین مربی روانه مسابقات کنند اما برخلاف تصورات منصوریان دوام چندانی در فولاد نیاورد و با کسب ۴ شکست متوالی بدترین شروع فولاد در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را رقم زد و خداحافظی خیلی زودی با نیمکت این تیم داشت. پس از جدایی منصوریان، مدیران فولاد ایگناسیو مارتینز را جایگزین وی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: