کد خبر: ۹۷۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
تعداد بازدید: ۵۹
سعید محمد می گوید: یکی از مشکلات ما در دوران مرحوم رئیسی دخالت‌های عجیب خانم علم‌الهدی در سیاست‌ها و عزل و نصب‌ها بود.

افشاگری سعید محمد از دخالت جمیله علم الهدی در عزل و نصب ها /برای دیدن رئیسی اول باید او را توجیه می کردیم/حسین شمسیان را تحت فشار او به کار گرفتمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رحمت الله بیگدلی فعال سیاسی اصلاح طلب، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏دخالت‌های عجیب جمیله علم‌الهدی از زبان سعید محمد

‏اخیرا جلسه‌ای با سردار سعید محمد داشتم.

‏آقای محمد می‌گفت: یکی از مشکلات ما در دوران مرحوم رئیسی دخالت‌های عجیب خانم علم‌الهدی در سیاست‌ها و عزل و نصب‌ها بود.

‏ما اگر می‌خواستیم رئیسی را ببینیم باید اول خانم علم‌الهدی را می‌دیدیم و او را توجیه می‌کردیم.

آقای محمد افزود: من بارها با خانم علم‌الهدی برای ادای برخی توضیحات و توجیه ایشان دیدار داشتم و حسین شمسیان را تحت فشار خانم علم‌الهدی در مناطق آزاد به‌کار گرفتم و وقتی هم فیلم ... کیهان مطرح شد و او را برکنار کردم به‌شدت از سوی رئیسی و خانم علم‌الهدی تحت سؤال بودم که چرا شمسیان را برکنار کرده‌ام؟!

‏حسین شمسیان از اعضای محوری ستاد انتخاباتی سعید جلیلی بود که حسین شریعتمداری به‌خاطر لو رفتن فیلم ... او وی را از کیهان تعلیق کرد، اما تحت فشار خانم علم‌الهدی و رئیسی در مناطق آزاد سمت گرفت!

‏شایان ذکر است که سردار سعید محمد به‌خاطر حمایت از دکتر مسعود پزشکیان تحت فشار است و اخیرا با استناد به حمایت او از پزشکیان مانع انتصاب او به سمتی شده‌اند!

افشاگری سعید محمد از دخالت جمیله علم الهدی در عزل و نصب ها /برای دیدن رئیسی اول باید او را توجیه می کردیم/حسین شمسیان را تحت فشار او به کار گرفتم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: