کد خبر: ۹۷۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۴۵
در واپسین دقایق شب گذشته قطار باری در بندرعباس دچار سانحه شد و این حادثه سبب فوت دو تن از کارکنان راه‌آهن گردید.

سانحه قطار در هرمزگان/ دستور بررسی صادر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در پی سانحه‌ای که در واپسین دقایق شب گذشته برای قطار باری در بندرعباس رخ داد؛ فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری سریع داده و خواستار تهیه گزارش از جزییات این ضایعه شد.

حدود ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه جمعه شب هنگام ورود قطار باری حامل گوگرد به ایستگاه باری بندرعباس (انشعاب) به علت اشتباه بودن مسیر، قطار با واگن‌های متوقف در خط ۱۵ ایستگاه مذکور برخورد کرده و متأسفانه طی این حادثه دو نفر از کارکنان راه آهن جان خود را از دست دادند.

در این حادثه مصطفی فلاحی لکوموتیوران پایه ۲ناحیه هرمزگان و رامین بیگی آموزگار لکوموتیوران ناحیه هرمزگان جان خود را از دست داده اند.

کمیسیون سوانح منطقه در محل وقوع حادثه تشکیل شده و اعضا در حال بررسی علت موضوع اند.

به گفته علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راه‌آهن هرمزگان، قطار مشکل فنی نداشت و جزئیات حادثه پس از بررسی کمیسیون تخصصی اعلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: