کد خبر: ۹۷۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۵۰
طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۳ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و گرم ‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

پیش‌بینی هواشناسی، بارش باران در این استان‌ها/ وضعیت آب‌وهوای تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و وزش باد شدید در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور خبرداد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز (۲۴ شهریور) در استان‌های البرز قزوین، تهران، مازندران، شرق گیلان، شمال و غرب سمنان رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در استان‌های زنجان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات اصفهان، یزد و کرمان ابرناکی، بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ می‌دهد.

او ادامه داد: یکشنبه(۲۵ شهریور) در قزوین، البرز، تهران، مازندران، غرب سمنان و ارتفاعات شرق کرمان و جنوب شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر رگبار و رعد و برق، در خراسان شمالی و گلستان بارش پراکنده گاهی با رعد و برق پیش بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: دوشنبه (۲۶ شهریور) در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می‌رود.

ضیاییان افزود: سه شنبه(۲۷ شهریور) در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و برخی از مناطق گیلان و چهارشنبه (۲۸ شهریور) در سواحل دریای خزر و اردبیل رگبارو رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او خاطرنشان کرد: طی سه روز آینده در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان افزود: امروز خلیج فارس و دریای خزر و یکشنبه و دوشنبه دریای عمان مواج خواهند بود.

او درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۵ شهریور) نیمه ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۰ و ۲۹ و پس فردا (۲۶ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۳ و ۵ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۴ درجه سانتیگراد خنک‌ ترین و گرم ‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: