کد خبر: ۹۷۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
تعداد بازدید: ۴۴
صبح امروز به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس‌دهی در نیمه جنوبی خط ۱ مترو با یک ساعت اختلال همراه شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: صبح امروز به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس‌دهی در نیمه جنوبی خط ۱ مترو با یک ساعت اختلال همراه شد.

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: صبح امروز شنبه، ۲۴ شهریور به دلیل تأخیر در پایان عملیات بهسازی، سرویس‌دهی در نیمه جنوبی خط ۱ مترو با یک ساعت اختلال همراه بود.

وی افزود: عملیات بهسازی در حدفاصل ایستگاه‌های علی‌آباد تا جوانمرد قصاب از روز پنج‌شنبه، ۲۲ شهریور در حال انجام و مقرر بود این بخش از خط تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز آماده مسافرگیری باشد؛ اما به دلیل تأخیر پیش‌آمده، سرویس‌دهی به مسافران از ساعت ۶:۳۰ آغاز شد.

زند با اعلام عذرخواهی شرکت بهره برداری مترو از شهروندان بیان داشت: در این مدت، حرکت قطارها در خط ۱ به دو بخش تقسیم شد. مسافران می‌توانستند از ایستگاه تجریش تا علی‌آباد و بالعکس و همچنین از ایستگاه جوانمرد قصاب تا کهریزک و شهر پرند تردد کنند. برای جابه‌جایی مسافران بین دو ایستگاه علی‌آباد و جوانمرد قصاب، اتوبوس‌ها در مجاورت این ایستگاه‌ها مستقر بودند. در حال حاضر، تمامی اعزام‌ها و جابجایی مسافران در خط یک طبق برنامه و بدون مشکل در حال انجام است.

وی در پایان ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان گفت: مجموعه شرکت بهره برداری مترو از صبر و شکیبایی مسافران گرامی در مشکلات پیش آمده به علت بهسازی خط تشکر می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: