کد خبر: ۹۷۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
تعداد بازدید: ۵۱
دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: استارلینک محدودیت‌های خودش را دارد اما می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های جایگزین برای رفع نیازهای اینترنتی کشور مطرح شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ و براساس گزارش خبرفوری، سید ابوالحسن فیروزآبادی اظهار کرد: فیلترینگ حالت بسیار غیرطبیعی پیدا کرده است به طوری که مردم و دولت هرکدام کار خودشان را می‌کنند.

وی گفت: اگر تدبیری باید صورت بگیرد قاعدتا باید به موضوع فیلترینگ رسیدگی شود.

دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: استارلینک محدودیت‌های خودش را دارد اما می‌تواند به عنوان یکی از روش‌های جایگزین برای رفع نیازهای اینترنتی کشور مطرح شود.

او تصریح کرد: روش استارلینک را تایید نمی‌کنم و ترجیح می‌دهم مردم در شبکه اطلاعات سرویس‌های بهتر و ارزان‌تر از استارلینک داشته باشند.

فیروزآبادی در انتها افزود: مسئولان حوزه ارتباطات و اطلاعات باید هر چه سریع‌تر سرویس‌های با کیفیت و ارزان به مردم ارائه دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: