کد خبر: ۹۷۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
تعداد بازدید: ۱۲۲
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: ما آمادگی میزبانی از تیم ملی در بازی با قطر را داریم.

میزبان جدید برای تیم ملی فوتبال/ ایران – قطر در تبریز؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حبیب ستوده نژاد مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در مورد آخرین وضعیت ورزشگاه تبریز اظهارکرد: گیت‌ها در حال انجام است و باقی کارها را پیگیری می‌کنیم. جلسه در وزارت ورزش گذاشته‌اند تا استادیوم‌هایی که لیگ برتر در آن برگزار می‌شود، مشکلاتشان را ارائه دهند و آنها را حل کنیم. کار را پس از بازی با پرسپولیس تعطیل نکردیم و به شدت پیگیر قضیه هستیم. ذوب آهن را در تبریز می‌بریم و مواردی که مربوط به آسیاست تا پنجم مهر حل می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا دیدار ایران و قطر در فیفادی بعدی در تبریز برگزار می‌شود یا خیر، گفت: مجمع هیات فوتبال استان برگزار شد و در آن از مهدی تاج، رئیس فدراسیون درخواست و به فدراسیون اعلام شد که آماده میزبانی است. آقای تاج در پاسخ گفت اگر استادیوم آزادی آماده نباشد، مشکلی با برگزاری بازی در تبریز ندارند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما آمادگی میزبانی داریم. از فدراسیون درخواست کمک کردم تا بتوانیم نور ورزشگاه را افزایش دهیم تا بازی‌های آسیایی و تیم ملی در تبریز زیر نور دو هزار لوکس باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: