کد خبر: ۹۷۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۱۰۷
رسانه‌های عربستانی اعلام کردند باشگاه الهلال می‌خواهد نام نیمار را در زمستان به فهرست تیم اضافه کند، به این ترتیب او در دور گروهی لیگ نخبگان شرکت نخواهد کرد.

خبری خوب برای استقلال و پرسپولیس در آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در حالی از هفته آینده مسابقات لیگ نخبگان آسیا آغاز می شود که دو تیم پرسپولیس و استقلال به عنوان نماینده‌های ایران باید به مصاف رقبای خود بروند. در این سری جدید لیگ نخبگان آسیا، سرخابی ها باید با نماینده‌های عربستان، قطر، عراق و ازبکستان دیدار کنند. یکی از دیدارهای حساس و مهم پرسپولیس و استقلال در آسیا تقابل با الهلال است که ستاره های بزرگ جهان را در اختیار دارد.

حال رسانه‌های عربستانی اعلام کردند باشگاه الهلال می‌خواهد نام نیمار را در زمستان به فهرست تیم اضافه کند، به این ترتیب او در دور گروهی لیگ نخبگان شرکت نخواهد کرد.

گفتنی است نیمار حداقل ۲ ماه دیگر نیاز دارد تا به آمادگی کامل برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: