کد خبر: ۹۷۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۵۰
ستاره فوتبال ایران امیدوار است که بتواند در دوئل با تیم ملی قرقیزستان، شمار گل‌های ملی خود را به بیش از 50 گل افزایش دهد.

طارمی به دنبال سردار و علی داییبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی طارمی در حالی موفق به‌ثبت 50 گل ملی شده که سردار آزمون با 53 گل، دومین گلزن برتر فوتبال ملی ایران است و علی دایی هم توانسته 109 گل با پیراهن تیم ملی به‌ثمر برساند. در شرایطی‌که بعد از مهدی طارمی، سردار آزمون با 3 گل، بیشترین گل زده را برابر تیم ملی قرقیزستان دارد، مهدی طارمی امیدوار است که بتواند در دوئل فرداشب تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان بدرخشد و همانند رقابت‌های کافا، برابر قرقیزها هت‌تریک کند تا شمار گل‌های ملی خود را به سردار آزمون برساند و عنوان دومین گلزن برتر تاریخ فوتبال ملی ایران را به‌دست آورد و به رکورد افسانه‌ای علی دایی نزدیک‌تر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: