کد خبر: ۹۷۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۴۶
وزیر ارتباطات به دعوت وزیر توسعه دیجیتال، نوآوری و صنعت هوافضای قزاقستان برای شرکت در اجلاس اسکاپ به آستانه سفر کرد.

نخستین سفر خارجی وزیر ارتباطات دولت پزشکیانبه گزارش خبرداغ  به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (سه‌شنبه) برای حضور در اجلاس اسکاپ عازم آستانه شد.

هاشمی در این سفر دو روزه ضمن حضور در اجلاس وزرای عضو اسکاپ، دیدارهای جداگانه ای نیز با وزرای دیجیتال کشورهای حاضر در این اجلاس پیرامون توسعه همکاری های دوجانبه دارد.

هفته گذشته، ژاصلان مادییف وزیر توسعه دیجیتال، نوآوری و صنعت هوافضای قزاقستان در تماس تصویری با تهران ضمن تبریک انتصاب سید ستار هاشمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، از او برای حضور در آستانه و شرکت در اجلاس اسکاپ دعوت کرد.

نخستین اجلاس وزرای دیجیتال کشورهای عضو اسکاپ در آبان ۱۴۰۱ در کره جنوبی برگزار شد که وزیر وقت ارتباطات در آن حضور داشت.

بنابر این گزارش، اسکاپ یکی از بزرگ‌ترین کمیسیون‌های منطقه‌ای سازمان ملل متحد به شمار می‌رود که بیش از نصف جمعیت جهان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و هدف آن توسعه رشد اقتصادی و همچنین بالا بردن سطح رفاه عمومی منطقه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: