کد خبر: ۹۷۶۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۵۶
دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ارتباط «جاوید رحمان»، گزارشگر پیشین سازمان ملل در موضوع حقوق بشر در ایران با سران گروهک منافقین آن را افتضاحی برای سازمان‌های بین المللی حقوق بشری خواند.

دیپلمات ایرانی: گزارش جاوید رحمان افتضاحی برای سازمان‌های حقوق بشری استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ «سید رسول موسوی» در مطلبی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت: « برای سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری افتضاحی بالاتر از این نیست که ‎جاوید رحمان گزارشگر آنها بعد از ۶ سال گزارشگری درباره ایران رهبر تروریست‌ها مریم رجوی را رئیس‌جمهور منتخب ایران بنامد! وقتی او چنین افتضاحی بالا می آورد بی دلیل نیست که ‎ریچارد بنت را اصلا به افغانستان راه ندهند.»

در روزهای اخیر حساب کاربری سرکرده منافقین با انتشار تصویری از جاوید رحمان، از حضور او در جمع اعضای این گروهک خبر داده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: