کد خبر: ۹۷۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۵۶
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طرحی با عنوان لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح نشده است.

لغو فیلتر اینستاگرام و واتساپ تصویب شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به خبر موافقت طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ توسط این کمیسیون، اظهار داشت: اصلا چنین طرحی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مطرح نشده است و در دستورکار نیز نیست.

 

وی گفت: مجلس شورای اسلامی بعد از رای اعتماد به وزرا به مدت سه هفته تعطیل است و کمیسیون امنیت ملی مجلس در این مدت جلسه‌ای نداشته است و قبل از آن هم  جلسات کمیسیون معطوف به رای اعتماد وزرا بود.

خبری در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است که گویا کمیسیون امنیت ملی مجلس با طرح لغو فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ موافقت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: