کد خبر: ۹۷۶۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۷۳
آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام شد.

آخرین وضعیت ترافیکی جاده های شمالی / ترافیک سنگین در این محورهابه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی، در گفت گو با مهر درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه، آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا ۱۸ و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه، آزادراه قزوین-رشت محدوده‌های شهران، امامزاده هاشم و سراوان و محور قدیم قزوین-رشت حدفاصل شهران تا امامزاده هاشم سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده‌های لاسم، شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو ترافیک سنگین است.

سرهنگ شیرانی از تردد روان در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) خبر داد و در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی سایر محورها، افزود: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل ساسانی تا گرمدره و نیمه سنگین در محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع گزارش شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: