کد خبر: ۹۷۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۳۹
با درخشش دوباره خاتون در یک تورنمنت دیگر، تیم‌های مطرحی ازجمله استقلال خواهان استخدام سرمربی این تیم خواهند شد.

استقلال به دنبال سرمربی پرافتخار!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مرضیه جعفری، مربی که با کسب ۱۰ عنوان قهرمانی برترین سرمربی تاریخ فوتبال زنان ایران است؛ در سال‌های اخیر با پیشنهادات زیادی روبرو شده است اما تعصب او به زادگاهش، یعنی شهر بم، سبب شده بود که او فکر جدایی از این تیم را در سر نپروراند.

به گزارش ورزش سه، اما بعد از قطعی شدن تیم‌داری استقلال در فوتبال زنان، حالا جعفری که پیش از این هم بارها تمایلش به رنگ آبی را عنوان کرده بود؛ مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته است. این توجه البته بعد از درخشش خاتون در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان زنان آسیا، بیشتر هم خواهد شد و به نظر می‌رسد بعد از بازگشت خاتون به ایران، مدیران استقلال با او وارد مذاکره شوند. البته تصمیم جعفری در خصوص قبول و یا عدم قبول پیشنهاد باشگاه استقلال، منوط به نحوه تیم‌داری آن‌ها نیز خواهد بود. طبیعتا حضور در لیگ دست دوم، حتی به عنوان سرمربی استقلال برای سرمربی باتجربه‌ای مثل مرضیه جعفری جذاب نخواهد بود.

از سوی دیگر در سال‌های اخیر همواره از مرضیه جعفری برای هدایت تیم ملی زنان نام برده می‌شد و او حتی در مسابقات مقدماتی المپیک که سال گذشته در کشور استرالیا برگزار شد؛ در کنار کادرفنی تیم ملی حضور داشت. با این اوصاف به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال هم نیم‌ نگاهی به انتخاب این مربی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: