کد خبر: ۹۷۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۴۵
انجمن صنفی بازیگران سینما اعلام کرد که رضا رویگری در پی سکته مجدد در یک مرکز درمانی خصوصی و تحت نظارت پزشکان بستری است.

رضا رویگری مجدد سکته کرد/ مراقبت تحت نظارت پزشکانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ انجمن صنفی بازیگران سینمای ایران در صفحه مجازی خود اعلام کرد که رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون مجدد دچار سکته و در بیمارستان بستری شده است.

در متن این پست آمده است: «به اطلاع عزیزانی که در مدت اخیر پیگیر شرایط هنرمند محبوب و همکار عزیزمان آقای رضا رویگری بودند می‌رساند که انجمن بازیگران سینما همواره و به ویژه در ماه‌های گذشته مراقب شرایط و جویای احوال ایشان بوده و اخیراً هم در سکته مجدد ایشان، بر تمام مراحل بستری در بیمارستان نظارت داشته و همراهی کرده است.

پس از ترخیص ایشان از بیمارستان نیز چون امکان ادامه مداوا و پرستاری در منزل شخصی وجود نداشت، ایشان را روز سه‌شنبه ششم شهریور ماه در یک مرکز درمانی خصوصی و تحت نظارت پزشکان و کادر درمانی مجرب بستری کرده است، تا امور درمانی ایشان از جمله مراحل فیزیوتراپی و گفتار درمانی تا بهبود کامل در همین مرکز انجام شود.

انجمن بازیگران سینما از همه عزیزانی که در طول مدت بیماری ایشان را یاری کرده و همه شما مردم عزیز که نگران وضعیت ایشان بودید، کادر ارجمند درمانی ایشان و همچنین از صندوق اعتباری هنر، خانه سینما، آقای حسن مصطفوی و آقای رضا کریمی که در مراحل بستری شدن ایشان، ما را یاری کردند سپاسگزاری می‌کند.

به امید بهبودی رضا رویگری عزیز و شفای همه بیماران.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: