کد خبر: ۹۷۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۴۶
نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به کمبود معلم در خوزستان، ساماندهی نیروی انسانی باید جزو اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گیرد.

سامان‌دهی نیروی انسانی خوزستان از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش باشدبه گزارش خبرداغ؛ سید محمد سادات ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از مشکلات استان خوزستان کمبود شدید نیروی انسانی است بنابراین انتظار می‌رود که وزیر جدید آموزش و پرورش به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشد.

وی افزود: تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی و مربیان پیش دبستانی، حق التدریس و طرح امین از دیگر مطالبات جدی از وزیر جدید آموزش و پروش است که باید در دستور کار وزارت آموزش و پرورش باشد و به این موضوع رسیدگی جدی کند.

سادات ابراهیمی با اشاره به لزوم توسعه و تکمیل فضاهای آموزشی در شهرستان‌های شوشتر و گتوند‎ گفت: یکی از چالش‌های جدی استان خوزستان و به ویژه دو شهرستان شوشتر و گتوند، کمبود فضای آموزشی مناسب است که امیدواریم با کمک مسئولان و نیکوکاران شاهد افزایش سرانه فضای آموزشی در این دو شهرستان باشیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: