کد خبر: ۹۷۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۵۲
پزشکیان گفت: من زمان شاه هنرستان درس خواندم و رفتم برای خدمت سربازی به عنوان سپاه ترویج به سیستان و بلوچستان رفتم. بعد از بازگشت، دیپلم دیگری گرفتم و برای دانشگاه امتحان دادم و قبول شدم. اگر این قانون فعلی بود من هیچ وقت نمی‌توانستم به دانشگاه بروم.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مسعود پزشکیان ئیس جمهوری در جریان گفت‌وگوی تلویزیونی خود، با اشاره به تحصیل خودش گفت: من خودم شخصی بودم در شهر کوچکی بزرگ شدم و به هیچ کدام از این مدارس نرفتم؛ در هیچ کدام از آن کلاس‌های ویژه نبودم اما الان اینجا به عنوان رئیس‌جمهور در این مملکت هستم؛ یعنی اجازه داده شد که رشد کنم.

او ادامه داد: من زمان شاه هنرستان درس خواندم و رفتم برای خدمت سربازی به عنوان سپاه ترویج به سیستان و بلوچستان رفتم. بعد از بازگشت، دیپلم دیگری گرفتم و برای دانشگاه امتحان دادم و قبول شدم. اگر این قانون فعلی بود من هیچ وقت نمی‌توانستم به دانشگاه بروم. برای اینکه دیگر نمی‌توانستم رقابت کنم.

رئیس جمهوری افزود: این کجای به اصطلاح عدالت است که سیستمی باشد که به هر دلیلی مدتی درس نخوانده بودم، حالا مثلا محیطی که در آن بودم درست نبود، بابت مدرسه‌ام، خانواده‌ام یا هر دلیلی؛ بعدش می‌خواستم شروع به درس خواندن کنم (اما توان رقابت نداشته باشم)؛ اگر این وضعیت بود نه تنها نمی‌توانستم در این رشته درس بخوانم و بالا بیایم، بلکه باید همونجا به عنوان یک دیپلمه می‌ماندم و زندگی می‌کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: