کد خبر: ۹۷۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۴۰
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است برای رسیدن این تیم به فرم ایده‌آل باید فشار از روی جواد نکونام و شاگردانش برداشته شود و به آنها فرصت داده شود.

اخراج نکونام راحت‌ترین کار است/فشار عصبی روی استقلال وجود داردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سهراب بختیاری‌زاده در حاشیه دورهمی پیشکسوتان گفتگویی با خبرنگاران داشت و حرف‌هایش را درباره کیفیت لیگ برتر اینطور آغاز کرد: آغاز لیگ خوب نبوده. نامی که فوتبال ایران در آسیا دارد و بازیکنانی که به عنوان لژیونر داریم. انتظار از نظر سخت‌افزاری بیشتر هست تا تیم‌ها بتوانند در استادیوم‌های حرفه‌ای خودشان بازی کنند. این دیگر ساده‌ترین است و در تمام دنیا رخ می‌دهد. اما استقلال در قزوین بازی می‌کند، پرسپولیس در اراک و سپاهان آن شرایط را دارد. امیدوارم هر چه زودتر این وضعیت بهتر شود.

او سپس درباره انتقادها به جواد نکونام و استفاده از هشتگ اخراج اینطور واکنش نشان داد: اخراج همیشه راحت‌ترین راهکار است که من نمی‌پسندم. اخراج یک راهکار است. چه برای مربی، چه برای مدیر و... چیزی که از استقلال در این سه هفته دیدم، انتقادها بی‌انصافی بود. در یک بخش‌هایی نیاز است استقلال بهتر کار کند تا ضعف‌ها برطرف شود.

او ادامه داد: چیزی که من از استقلال دیدم فشار روحی و روانی منفی بود که از شروع لیگ روی بازیکنان و کادر فنی بود، می‌گفتند شما همه چیز دارید و باید ببرید. نتیجه این می‌شود که کادر فنی تیم عصبانی است، فشار عصبی روی بازیکنان وجود دارد و... تا زمانی که آرامش در تیمی نباشد، سخت بتوان ضعف‌های فنی را برطرف کرد. سخت می‌شود در این شرایط فوتبال بازی کرد. استقلال باید اول عصبانیت را از خودش دور کند. فکر می‌کنم این به مدیریت باشگاه برمی‌گردد که به کادر فنی اطمینان بدهد. برخی رسانه‌های آبی دوست باید انرژی مثبت بدهند. باید آدرس مثبت به هواداران بدهیم.

بختیازی‌زاده در ادامه تاکید کرد: من خودم شخصا اعتقاد به ثبات دارم. اینکه استقلال در سه فصل با 4 مربی کار کند اصلا منطقی نیست. حتما جواد نکونام ضعف‌هایی دارد، اما منطقی‌تر این است که به این تیم آرامش داده شود تا در این شرایط بتوانند فوتبال بهتری بازی کنند.

مدافع میانی سابق استقلال و تیم ملی درباره قول قهرمانی جواد نکونام در سال دوم بیان کرد: من ندیدم قول قهرمانی بدهد. کادر فنی استقلال در مصاحبه گفت که تا لحظه آخر تلاش می‌کند در کورس قهرمانی باشد. قول قهرمانی دادن از سوی یک مربی اشتباه است. برای یک مجموعه بهتر است که قول بدهد برای قهرمانی زندگی کند، برای قهرمانی تلاش کند و تفکرش قهرمانی باشد. استقلال هم سال گذشته نمایش درخشانی داشت و همین حالا هم می‌تواند با در نظر گرفتن نکاتی که گفتم شرایط را تغییر بدهد و به همان تیم جنگجوی سال گذشته بدل شود.

از بختیاری‌زاده پرسیدند شاید یکی از دلایل ناراحتی هواداران استقلال شکل بازی استقلال است و سپس این سوال را پرسیدکه آیا استقلال و پرسپولیس همیشه باید هجومی بازی کنند. مربی فصل گذشته نفت آبادان گفت: این سوال زمان‌بر است و نیاز به توضیحات زیادی دارد. هر کدام از ما به فوتبال خاصی اعتقاد داریم. اینکه برخی رسانه می‌گویند استقلال خوب بازی نکرده و فصل قبل فقط نتیجه گرفته، با آنها هم عقیده نیستم. اعتقاد من برای فوتبال زیبا چیز دیگری است. هر فوتبالی اگر هماهنگ اجرا شود، می‌تواند زیبا باشد. هر نوع فوتبالی که بازیکنان تفکرات سرمربی را به بهترین شکل و با هماهنگی پیاده کنند و به نتیجه برسد، به نظرم زیباست. حالا این فوتبال می‌تواند برای منچسترسیتی و گواردیولا باشد یا سیمئونه و اتلتیکو. این بحث طولانی است.

او ادامه داد: اما آن چیزی که وظیفه خودم می‌دانم صادقانه بگویم، منطق می‌گوید باید صبور باشیم و باید به جواد و کادرش بیشتر زمان بدهیم که بتوانند کار کنند. در فوتبال نتیجه گرفتن خیلی شیرین است، اما گاهی همه شرایط را برای قهرمان شدن دارید ولی نتیجه نمی‌گیرید. 
بختیاری‌زاده در پایان درباره لیست تیم ملی هم صحبت کرد و اینطور حرف‌هایش را خاتمه داد: هیچ لیست تیم ملی‌ای در دنیا نیست که منتقد ندشته باشد. باید به تفکرات کادر فنی احترام گذاشت. در هفته‌های دیگر این بازیکنان باید تلاش کنند که آقای قلعه‌نویی آنها را دعوت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: