کد خبر: ۹۷۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۵۳
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری عامل تهدید یک بازیگر زن در فضای مجازی خبر داد.

مزاحم اینستاگرامی خانم بازیگر دستگیر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل تهدید و توهین علیه یکی از بازیگران خانم خبر داد و گفت: متهم با ارسال تصاویر و اطلاعات خصوصی در شبکه‌های اجتماعی وی را تهدید می کرد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت در گفتگو با فارس در خصوص پرونده مزاحمت اینستاگرامی گفت: یکی از بازیگران مطرح کشور به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به درج مطالب توهین آمیز علیه او کرده و وی را تهدید به افشاء اطلاعات و تصاویر شخصی می کند.

وی گفت: کارشناسان پلیس فتا رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند و با مطالعه اظهارات شاکی و مستندات موجود در پرونده متوجه شدند مدتی است فردی در فضای مجازی شاکی را تهدید به افشاء تصاویر خصوصی می کند و با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی با نام و مشخصات شاکی پیام های توهین آمیز برای وی ارسال می کند.

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به اینکه با بررسی ردپای مجازی مجرم اطلاعات کامل هویت وی به دست آمد و این شیاد اینترنتی شناسایی شد بیان داشت: در آخرین اقدامات این پرونده پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمالی تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه در روند پرونده مشخص شد این متهم مزاحمت‌های متعددی برای دیگر چهره های هنری کشور نیز داشته است خاطرنشان کرد: متهم پس از حضور در پلیس فتا هرگونه جرمی را انکار کرد اما پس از روبه رو شدن با ادله دیجیتال و مستندات جمع آوری شده توسط پلیس به جرم خود معترف شد و انگیزه خود را اخاذی اعلام کرد.

وی گفت : رعایت اخلاق در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی یکی از ضروریات است که کاربران باید به آن پایبند باشند، چرا که عدم رعایت اخلاق در این فضا باعث هرج و مرج و ناهنجاری‌های فراوان می‌شود که این ناهنجاری‌ها حتی می‌تواند در روابط حقییقی افراد در فضای واقعی تاثیر گذار باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: