کد خبر: ۹۷۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
تعداد بازدید: ۵۵
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: کارآگاهان زن شیادی را که از حدود ۸۰ شهروند با ترفند اعزام به کربلا اخاذی کرده بود به همراه همدستش شناسایی و دستگیر کردند.

کلاهبرداری عجیب یک زن از ۸۰ نفر/ جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سرهنگ عبداله چولکی گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر وقوع کلاهبرداری، تحت عنوان اعزام به کربلا بلافاصله کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را در دستور کاری خود قرار دادند.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: در تحقیقات مقدماتی مشخص شد زنی با هویت معلوم با سو استفاده از اعتقادات شهروندان و تحت عنوان اعزام به کربلای معلی از آنان کلاهبرداری و متواری شده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: پلیس ابتدا با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی طی عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده متهم اعتراف کرد با ثبت آگهی در سایت دیوار و اطلاع رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی، با همدستی فردی به هویت معلوم اقدام به ثبت نام جهت اعزام متقاضیان به کربلای معلی کرده است.

سرهنگ چولکی با بیان اینکه طبق تحقیقات انجام شده این زن شیاد تاکنون از تعداد ۸۰ نفر اخاذی کرده است، تصریح کرد: در ادامه با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم دیگر پرونده شناسایی و وی نیز طی عملیاتی دستگیر شد که از محل، به همراه مبالغی هنگفتی وجه نقد کشف و ضبط و به شکات برگردانده شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: