کد خبر: ۹۷۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۴۳
واژگونی مینی‌بوس در آزادگان ۶ مجروح بر جای گذاشت.

جزئیات واژگونی مینی‌بوس در اتوبان آزادگانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از واژگونی مینی‌بوس در اتوبان آزادگان و مجروح شدن ۶ نفر خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۶:۳۵ دقیقه صبح امروز هفتم شهریور ماه، یک مینی بوس در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان در لاین کندرو قبل از احمدآباد مستوفی، واژگون شد.

وی افزود: این مینی بوس، سرویس یک شرکت خصوصی بود که از شهرری به سمت تهران در حال حرکت و انتقال کارمندان این شرکت بود که به علت خستگی و خواب آلودگی راننده واژگون شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مصدومان این حادثه ادامه داد: این حادثه ۶ مجروح داشت که همگی به صورت سرپایی درمان شدند.

جوانبخت گفت: این حادثه باعث ایجاد گره ترافیکی در اتوبان شد که با حضور عوامل راهور و راهداری، مینی بوس جابه جا شد.

وی به رانندگان توصیه کرد که حتما قبل از رانندگی، به اندازه کافی استراحت کرده و با خواب آلودگی پشت فرمان ننشینند تا جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: