کد خبر: ۹۷۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
تعداد بازدید: ۵۰
ادارات استان مرکزی پنجشنبه هشتم شهریورماه تعطیل شد.

ادارات این استان فردا تعطیل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادارات این استان فردا (پنجشنبه) هشتم شهریورماه جاری به علت تداوم گرما و صرفه جویی در مصرف تعطیل شد.

بنابر گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: براساس تصمیم جلسه مشترک کارگروه مدیریت مصرف انرژی و شرایط اضطرار و برای حمایت از بخش کشاورزی، صنعت و عدم قطع برق خانگی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) فردا (پنجشنبه ) تعطیل هستند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های مذکور فردا ( پنجشنبه) با نظر شورای هماهنگی ذیربط تعیین می‌شود و شعب منتخب استان مرکزی در روز پنجشنبه فعال است.

در این اطلاعیه گفته شده است: ️تعطیلی پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان با نظر مدیر مربوطه است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: فعالیت دانشگاه‌ها و موسسات عالی آموزش استان دولتی و غیردولتی با توجه به دایر بودن کلاس‌های درس در ترم تابستان و سایر موارد با حوزه‌های دانشجویی با تشخیص مدیر واحد است.

در این اطلاعیه گفته شده است: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را پیش‌بینی کنند و از عموم مشترکین برق انتظار است، همراهی لازم را به‌ منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: