کد خبر: ۹۷۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۵۳
کارشناس اورژانس حین انجام عملیات امدادرسانی توسط چهار نفر مورد حمله قرار گرفت.

ضرب ‌و شتم مامور اورژانس حین امدادرسانی/ عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس اورژانس البرز گفت: کارشناس اورژانس حین انجام عملیات امدادرسانی توسط چهار نفر مورد حمله قرار می‌گیرد، ضاربان دستگیر و در حال حاضر در بازداشت هستند.

بنابر گزارش مهر، احمد مهدوی اظهار کرد: پیرو اعلام مأموریت با عنوان سقوط از ارتفاع در ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته «سه‌شنبه ششم شهریور» به آدرس بلوار حدادی، کارشناسان این مرکز از نزدیک‌ترین واحد عملیاتی به آدرس فوق اعزام شدند، پس از ارزیابی لازم مشخص می‌شود که ماهیت مأموریت مغایر با موضوع عنوان شده است و کارکنان اورژانس ۱۱۵ با چند نفر افراد که رفتارهای نامتعارف و غیر طبیعی داشته‌اند مواجه می‌شوند.

وی افزود: حین انجام اقدامات درمانی لازم، یک نفر از این افراد اقدام به جابه‌جایی خودسرانه آمبولانس با نیت نامشخص می‌کند که با مقاومت کارکنان، آمبولانس از دست فرد خاطی خارج می‌شود، اما با دخالت همراهان بیماران که خارج از وضعیت طبیعی بودند همکاران دچار آسیب‌های جسمی ناشی از این درگیری می‌شوند و در نهایت با مداخله نیروهای نظامی، این افراد دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می‌شوند.

ضرب ‌و شتم مامور اورژانس حین امدادرسانی/ عکس

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه این مأمور آسیب دیده اورژانس عیادت و بررسی فرایند درمان در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم برای ترخیص مأمور اورژانس انجام و وی بدون پرداخت هرگونه هزینه بستری و جراحی، از بیمارستان ترخیص شد.

مهدوی تصریح کرد: مطابق هماهنگی و پیگیری‌های حقوقی و قضائی از مراجع ذی‌صلاح، متهمان که ۴ چهار نفر بودند، بلافاصله پس از ضرب و شتم تکنسین‌ها و تخریب آمبولانس، توسط عوامل زحمتکش کلانتری ۴۶ دهقان ویلا بازداشت و در اولین ساعت کاری امروز با پیگیری صورت گرفته تحویل مراجع قضائی راهی زندان شدند.

وی اضافه کرد: مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز در راستای حمایت قضائی از همکاران و پیشگیری از وقوع موارد مشابه، اقدامات لازم را برای پیگیری جنبه عمومی جرم به عمل خواهد آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: