کد خبر: ۹۷۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۵۴
برخی نمایندگان مجلس از انتصاب ⁧حسین‌زاده⁩ در سمت معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور استقبال کرده و آن را نقطه عطفی در جهت تعمیق و پیشبرد راهبرد ⁧وفاق ملی⁩ و وحدت دانستند.

استقبال برخی از نمایندگان مجلس از تصمیم رئیس‌جمهوربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، روز گذشته عبدالکریم حسین زاده نماینده نقده و اشنویه در مجلس دوازدهم با حکم رئیس‌جمهور به سمت معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب شد.

به دنبال انتصاب حسین زاده به عنوان معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، تعدادی از نمایندگان مجلس مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

محمد رشیدی نماینده کرمانشاه:

«برادر عزیزم مهندس ⁧عبدالکریم حسین‌زاده⁩ انتصاب حضرتعالی بعنوان معاون محرومیت زدایی و مناطق محروم رییس جمهور نشان از لیاقت شما و درایت ⁧دکتر پزشکیان⁩ دارد. همه اقوام و مذاهب ⁧ایران اسلامی⁩ پاره یک تن هستند.»

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر:

«در نظامی شایسته سالار و در انتخابی بجا و امیدبخش، دوست و برادر ارجمندم عبدالکریم حسین زاده به‌عنوان معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب شد.

‏مهندس حسین زاده فرزند شهید، نوه شهید و انسانی با درایت و لیاقت است. او سه دوره توانسته است اعتماد مردم حوزه انتخابیه نقده و اشنویه را برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی جلب کند.

ضمن تشکر از رئیس جمهور، این انتصاب شایسته را خدمت ایشان و مردم عزیز کشور صمیمانه تبریک عرض می کنم. امیدوارم این انتصاب در بهبود شرایط زندگی روستاییان و ارتقای شاخص‌های توسعه روستایی نقشی ماندگار داشته باشد.»

احمد مرادی نماینده بندرعباس:

«انتصاب آقای ⁧حسین‌زاده⁩ در سمت معاون رئیس جمهور در امور توسعه روستایی مناطق محروم کشور به عنوان عضوی از جامعه اهل سنت در کابینه دولت چهاردهم، نقطه عطفی در جهت تعمیق و پیشبرد راهبرد ⁧وفاق ملی⁩ و وحدت خواهد بود.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: