کد خبر: ۹۷۵۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
تعداد بازدید: ۴۲
تهرانی‌ها سه‌شنبه گرم‌ترین روز شهریور را تجربه می‌کنند.

هشدار؛ تهرانی‌ها گرم‌ترین روز را تجربه می‌کنند/ جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، مردم پایتخت امروز سه‌شنبه ششم شهریور گرم‌ترین روز این ماه از فصل تابستان را تجربه می‌کنند.

بنابر گزارش ایرنا، مطابق پیش‌بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود روز سه‌شنبه دمای بیشینه شهر تهران به حدود ۳۹ تا ۳۹.۵ درجه سانتی‌گراد برسد البته در مناطق جنوبی‌تر نیز دمای بیشینه از ۴۰ درجه عبور خواهد کرد.

به گزارش هواشناسی استان تهران، یک خبر خوش هم در حوزه هوای تهران داریم اینکه از روز چهارشنبه کاهش دمای هوای پایتخت را شاهد خواهیم بود.

براساس پیش‌بینی‌های انجام شده اوج کاهش دما روز جمعه پیش‌بینی شده است. طبق این گزارش، این کاهش دمای هوا در کلانشهر تهران موقتی نیست و براساس اطلاعات موجود هنوز سیگنالی از افزایش محسوس دما دیده نمی‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین اعلام کرد: دمای بیشینه روز جمعه حدود ۳۳ درجه پیش‌بینی می‌شود که نسبت به امروز حدود ۶ درجه کاهش خواهد داشت.

استان تهران امسال در فصل تابستان روزهای گرمی را سپری کرد به گونه‌ای که براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان در تابستان مردم این کلانشهر روزهای بسیار گرم با دمای ۴۲ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

طبق گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به وجود اشعه ماورای بنفش در روزهای گرم در پایتخت، احتمال گرمازدگی در این روزها پیش‌بینی شده بود که در چنین روزهایی به مردم توصیه شد که از منزل خارج نشوند.

در همین راستا تداوم گرما در مردادماه سال جاری در پایتخت استمرار داشت و امروز نیز تجربه روز گرم برای مردم تهران شده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین با توجه به کاهش محسوس دمای هوای تهران به مردم توصیه کرده بود که در روزهای گذشته که هوای خنک به پایتخت بازگشته از این هوا لذت ببرند زیرا هوای گرم دوباره به پایتخت باز می‌گردد.

براساس این گزارش، هفته گذشته مردم تهران شاهد کاهش محسوس دمای هوای پایتخت با حدود هفت درجه بودند اما از روز یکم شهریور دوباره روند افزایش دما شروع شده و از روز جمعه دمای هوا در محدوده ۳۹ تا ۴۰ درجه رسیده که طبق پیش‌بینی‌ها این وضعیت گرمای هوا حداقل تا روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: